Klientu apkalpošanas rokasgrāmata

Ikvienam iedzīvotājam ir tiesības saņemt augsta līmeņa apkalpošanas servisu un kvalitatīvus pakalpojumus. Servisa un pakalpojumu standarti ir aprakstīti Valsts pārvaldes klientu apkalpošanas rokasgrāmatā.


Lejupielādēt rokasgrāmatu

Laba servisa kustība valsts pārvaldē

Ministru kabinetā pateicas valsts pārvaldes labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem

 Valsts pārvalde – tie ir cilvēki, kuri cilvēkiem nodrošina svarīgus pakalpojumus un kuri grib palīdzēt uzlabot Latvijas iedzīvotāju dzīves kvalitāti. 

Daudzi ir ļoti atsaucīgi, pozitīvi noskaņoti un ar lielisku attieksmi apkalpo iedzīvotājus. Šie darbinieki ir pelnījuši, ka pasakām viņiem PALDIES! Tādēļ aicinām Latvijas iedzīvotājus novērtēt valsts labākos pārvaldes darbiniekus un nominēt viņus Klientu apkalpošanas goda balvai! 

Ikvienam iedzīvotājam ir tiesības saņemt augsta līmeņa apkalpošanas servisu un kvalitatīvus pakalpojumus. Mums rūp, kāda ikdienā ir iedzīvotāju sadarbība ar valsts iestādēm un kā sabiedrība vērtē saņemtos pakalpojumus un servisa kvalitāti. Tikai no klientu atsauksmēm un vērtējuma varam uzlabot valsts pārvaldes iestāžu darbu, attīstīt klientorientētu kultūru un nostiprināt pozitīvas vērtības. Iesaisties un palīdzi novērtēt labākos!

Klientu apkalpošanas goda balva

Aizsākot laba servisa kustību valsts pārvaldē, tiek iedibināta Klientu apkalpošanas goda balva. Katru gadu to pasniegs trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem. Mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos!

Apbalvojuma centrālais elements ir latviešu tautas zīme Auseklis - rīta zvaigznes simbols. Tas simbolizē gaismas uzvaru, , kas caurstrāvo pozitīvu, gaišu un valstisku attieksmi, sniedzot iedzīvotājiem valsts pārvaldes pakalpojumus.

Daina Svenča

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra Olaines klientu apkalpošanas punkts

Paldies, Dainai, par lielisku attieksmi, kas ir ļoti svarīga strādājot šajā iestādē ar cilvēkiem. Laipni, profesionāli un saprotami palīdz risināt problēmjautājumus.

Ina Vīgante

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra Olaines klientu apkalpošanas punkts

Zinoša, laipna, atsaucīga speciāliste. Izsmeļoši un saprotami izskaido interesējošos jautājumus.

Inita Koperšmita

Uzņēmumu reģistra Rīgas reģionālā nodaļa

Ļoti atsaucīgs un izpalīdzīgs darbinieks.
Rādīt vairāk